Tuotteet

Ohjelmistot

Develop Convert Share

convert+share

Optimoi dokumenttien työnkulut

convert+share:n avulla skannaat dokumentit monitoimijärjestelmältä ja saat haettavan PDF:n, josta voit kopioida haluamasi tekstit mihin tahansa muuhun dokumenttiin. Jos haluat muokata alkuperäisen paperidokumentin tekstiä, niin skannaa dokumentit Scan-to-Word tai Scan-to-Excel-toiminnoilla, jolloin voit muokata tiedostoja joko .docx-tai .xlsx-tiedostoina. Kaikki tämä säästää paljon aikaa.

Tiedon talteenotto

  • Dokumenttiprosessi alkaa suoraan monitoimijärjestelmältä
  • Esimääritelty kansio (hot folder) välittää automaattisesti saapuneet dokumentit automaattisesti convert+share-järjestelmään

Dokumenttien prosessointi

  • Luo automaattisesti haettavia PDF-tiedostoja ja arkistoivia PDF/A-tiedostoja
  • Scan-to-Word- ja Scan-to-Excel-toiminnot
  • Alueellinen optinen tekstintunnistus (zone OCR) tunnistaa automaattisesti tekstin määritellyiltä alueilta
  • Viivakoodinlukija tunnistaa ennalta määritellyt viivakoodit jatkokäsittelyä varten tai erottaa nippuskannauksen dokumentit toisistaan

Dokumenttien jakelu

  • Tallentaa dokumentit suoraan seuraaviin järjestelmiin: Microsoft SharePoint, SharePoint Online (Office 365), Evernote, Google Drive, Telekom Cloud ja Windowsin-tiedostojärjestelmä
  • Lähettää dokumentit sähköpostipalvelimelle sähköpostin lähetystä varten
  • Lähettää dokumentit suoraan DEVELOP:n sähköiseen dokumentinhallintajärjestelmään: store+find

Käyttäjien hallinta

  • Pääsyn rajoitus vaatii Windows:n tai Active Directory:n käyttäjätunnuksen ja salasanan
Develop Store Find

store+find

Sähköinen dokumenttien hallinta

Dokumenttienhallintajärjestelmä (Document Management System, DMS), jossa kaikki tärkeät dokumentit, kuitit, faksit ja sähköpostit voidaan ottaa helposti talteen ja varastoida sähköisesti auttaa huomattavasti. Kuitenkin erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille DMS-järjestelmien investointikustannukset ja siihen liittyvien koulutuskustannukset ovat liian suuret. Usein myös markkinoille tarjolla olevat tuotteet ovat liian monimutkaisia. store+ find tarjoaa neljä versiota helppoa, kohtuuhintaista ratkaisua, joka on suunniteltu erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille.

Develop Ineo Connector Apps

ineo connector apps

Vie ineo-järjestelmäsi pilveen

Kolme suosituinta pilvipalvelua toimistoympäristössä ovat Google Apps™, Evernote® ja Microsoft SharePoint®. Niissä on paljon etuja, mutta yksi erittäin paljon harmaita hiuksia tuottava haittapuoli: tulostaminen ja skannaaminen on lähes mahdotonta toteuttaa. DEVELOP kehitti kolme ineo-liityntäsovellusta ratkaisemaan nämä yhteysongelmat ja tarjotakseen seuraavat liiketoimintakriittisten edut:

  • Suora pääsy pilvipalveluihin monitoimijärjestelmän paneelilta
  • Kertakirjautumistoiminnon, jolla kirjaudutaan monitoimijärjestelmään ja pilvipalveluun yhdellä IC-korttitunnistautumisella
  • Huomattavaa ajansäästöä saumattomalla yhteydellä pilvipalveluihin
Develop Document Suite

Document Suite

Helppo tapa tehostaa dokumenttien käsittelyä

Document Suite on käyttäjäystävällinen skannausalusta ja työpöytäohjelmisto. Sen avulla toimiston työntekijät säästävät sekä aikaa että vaivaa rutiinitehtävien suorittamisessa. Näitä rutiinitehtäviä ovat esimerkiksi tiedostojen luonti, muokkaus, jäsentely, tietojen yhdistäminen, haku ja muunto toiseen tiedostomuotoon. Skannausalusta mahdollistaa helpon dokumenttien tietojen talteenoton, muuntamisen ja jakelun suoraan monitoimijärjestelmästä. Työpöytäohjelmiston avulla erilaisten tiedostojen hallinta on erittäin helppoa esimerkiksi PDF- tiedostojen.

Ominaisuudet

  • Tiedot paperidokumenteista voidaan skannata, ottaa talteen, muuntaa, indeksoida ja tallentaa sopivassa sähköisessä muodossa ja siirtää suoraan haluttuun kohteeseen monitoimijärjestelmältä
  • Tiedostot voidaan helposti muuntaa eri tiedostomuotoihin ja jopa haettavaan muotoon suoraan työpöydältä Document Suite:n optisen tekstintunnistuksen avulla
  • Työntekijät voivat määritellä yksilöllisiä työnkulkuja (mukaan lukien skannauskohteita, muuntamisen toiseen tiedostomuotoon ja mihin tiedostot jaetaan) suoraan käytettäväksi monitoimijärjestelmältä
  • PDF-dokumentteja ja muita tiedostoja voidaan muokata, kommentoida, korostaa, salata ja yhdistää suoraan tietokoneella. Document Suite:n käyttö mahdollistaa dokumenttien yhteiskäytön ja virtaviivaistaa viestinnän prosesseja
Personal Scan 2

Personal Scan

Kätevä skannattujen dokumenttien jakelu

Yrityksissä, joissa dokumentteja sähköistetään ja lähetetään paljon eri kohteisiin, esimerkiksi logistiikkayritykset, yksinkertainen ratkaisu skannattujen dokumenttien jakeluun on ensiarvoisen tärkeä. Loppujen lopuksi jokainen askel joka voidaan automatisoida säästää aikaa, vähentää virheitä ja parantaa toimintojen tehokkuutta.

Tämä pieni, palvelinpohjainen sovellus mahdollistaa dokumenttien skannauksen suoraan valittuun kohteeseen Active Directory -tilin mukaisesti omaan sähköpostiin tai kotihakemistoon. Toimenpide on yksinkertainen eikä vaadi tietojen manuaalista syöttämistä käyttöpaneelilta. Paperidokumenttien mutkaton digitalisointi, skannausasetusten keskitetty määritys ja sovelluksen edullinen hinta tekevät siitä tärkeän työkalun, kun organisaatio tehostaa paperitonta työnkulkuaan.

Personal Share

Personal Share

Saumaton yhteys monitoimijärjestelmän ja SharePoint-järjestelmän välillä

Personal Share tarjoaa suoran kaksisuuntaisen yhteyden monitoimijärjestelmien ja SharePoint-sovelluksen välille. Järjestelmän kirjautumisen jälkeen dokumentit voidaan skannata suoraan haluttuihin SharePoint-projektikansioihin. Samoin myös kaikki asetukset voidaan määritellä monitoimijärjestelmän näytöllä: dokumentin nimeäminen, skannauskohde tai muita asetuksia. Todennetuilla käyttäjillä on välitön pääsy heidän projektinkansioihin, ja esikatselutoiminnon avulla he löytävät helposti oikeat dokumentit. Lopuksi valitaan vain tulostusasetukset ja tulostaminen voidaan aloittaa.

Tietoturvaohjelmistot

Ysoft Safeq

YSoft SafeQ -turvatulostus

Suojaa yrityksen tietoja käytönvalvonnalla ja töiden seurannalla

SafeQ yhdistää tulostuslaitteiden suojauksen, käytönvalvonnan ja asiakirjojen tietoturvatoiminnot. Tämä vastaa yritysten tietoturvavaatimuksiin tehokkaasti, koska käyttäjille voidaan helposti määrittää selkeät käyttösäännöt ja heidän käyttämiä toimintoja voidaan seurata keskitetysti. Turvatulostuksen avulla voidaan myös vierailijoille antaa tietoturvallinen mahdollisuus tulostaa, skannata ja kopioida dokumentteja. Tämä voidaan halutessa mahdollistaa myös maksullisena ratkaisuna, esimerkiksi toimistohotelleissa ja julkisissa tiloissa.  

Bitdefender

Bitdefender

Uusi tietoturvataso monitoimilaitteillesi

Bitdefender on maailmanlaajuinen markkinajohtaja virusten torjunnassa, ja siihen luottaa yli 1/3 yrityksistä maailmassa.

Mikä tekee Bitdefenderin virustarkistuksen ainutlaatuiseksi bizhub-monitoimilaitteissa?

  • Helppo tilaus ja käyttöönotto: lisenssi kattaa koko monitoimilaitteen käyttöiän, ja se on aina käytössä
  • Tarkistaa kaiken monitoimilaitteilta: dokumenttien ja tiedostojen täydellinen läpikäynti (ei siis tarkastele tiedostoja vaan pinnallisesti)
  • Skannaa laitteet reaaliajassa tai haluttaessa manuaalisesti
  • Virustiedostojen automaattiset päivitykset, jotta olet aina suojassa myös uusimmilta viruksilta
  • Virusskannausten tulosten näyttäminen, jotta olet aina ajan tasalla

Tulostinajurit

Develop Logo 500x108

Develop ineo -laitteet

1. Lataa ja pura paketti
2. Käynnistä setup64.exe
3. Seuraa asennuksen ohjeita

Konica Logo 300x180

Konica Minolta bizhub -laitteet

1. Lataa ja pura paketti
2. Käynnistä setup64.exe
3. Seuraa asennuksen ohjeita